San Francisco, Finally! - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Myrthe - WaarBenJij.nu San Francisco, Finally! - Reisverslag uit Sacramento, Verenigde Staten van Myrthe - WaarBenJij.nu

San Francisco, Finally!

Door: Myrthe Kuipers

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

22 Februari 2014 | Verenigde Staten, Sacramento

Donderdagochtend om 10 uur was het dan zo ver: eindelijk naar San Francisco. Ik en mijn moeder waren vroeg op en zaten vol energie. Eenmaal in het vliegtuig hebben wij wat gerust en films gekeken. Na 8 uur te hebben gevlogen was ik er wel klaar mee, maar de vlucht naar Houston duurde 11 uur. Beetje jammer.

In Houston hadden wij anderhalf uur de tijd om over te stappen. Is genoeg zou je denken, maar alle controles duurden abnormaal lang. Hierdoor zouden wij uiteindelijk onze vlucht missen, maar gelukkig had de vlucht naar SF vertraging.

Na 17 uur onderweg te zijn geweest, waren wij eindelijk geland in SF. Wij hebben gelijk de taxi gepakt naar ons hotel. Hierna gingen we direct slapen en waren we belachelijk vroeg wakker door onze jetlag (3 uur 's nachts door mama die opeens besloot koffie te gaan zetten).

Een paar uur verder zaten wij aan het ontbijt en hebben we een planning voor vandaag gemaakt. Mama moest voor haar werk naar Sacramento, dus besloten we om eerst langs California Highway 1 langs de kust te rijden en daarna door te rijden naar het congres waar mijn moeder moest zijn.

De route die wij namen was prachtig en het weer is super (rond de 24 graden). Ik had voor de zekerheid een lange broek aangetrokken met dichte schoenen, maar kreeg al snel spijt. De kust is erg mooi, evenals SF zelf (zie de foto's op mijn blog).

Inmiddels zit ik in het congres gebouw waar mama moest zijn. Wij werden gebracht door een zeer vriendelijke Chinees die niet wilde dat wij het stuk gingen lopen. Wanneer we hier klaar zijn moeten we hem bellen, want hij stond erop dat hij ons ook wilde ophalen. Nu wacht ik op mama die druk bezig is met geklets over werk met andere 'scientists'.

Zometeen gaan we hopelijk ergens wat eten, want ik (zoals gewoonlijk) begin honger te krijgen. Hierna gaan we winkelen en weer richting San Francisco. Jullie horen snel weer van me.

Have a good one, everyone!

Liefs,

Myrthe


  • 23 Februari 2014 - 08:22

    Hannah Blaauw:

    Wat super voor je Myrthe! Zag deze blog via je moeder op facebook.
    Doe je haar de groeten van Bert en Hannah?
    En voor jou wensen we je een supertijd en veel succes met je stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Sacramento

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2014

How weird?!

22 Maart 2014

Regular week

14 Maart 2014

Still amazed

08 Maart 2014

Bike Party

06 Maart 2014

Las Vegas, stage en alleen
Myrthe

Actief sinds 22 Feb. 2014
Verslag gelezen: 830
Totaal aantal bezoekers 7721

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: